کرانچار: سرنوشت قهرماني دست ماست
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  کرانچار: سرنوشت قهرماني دست ماست   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 62415
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


کرانچار: سرنوشت قهرماني دست ماست

زلاتکو کرانچار که تيمش در فاصله چهار هفته‌ تا پايان مسابقات ليگ برتر با 59 امتياز صدرنشين جدول اين رقابت‌ها است، درباره بازي فردا (يکشنبه) تيمش مقابل فولاد در اهواز که مي‌تواند سخت‌ترين نبرد اين تيم تا پايان ليگ باشد، اظهار کرد: طبيعتا اين بازي هم مانند ساير بازي‌هاي که در ليگ داشته‌ايم مشکل و حساس خواهد بود، اما اهميت آن از اين جهت بيشتر است که فولاد در هفته‌هاي گذشته دو شکست پياپي را داشت و اکنون به دنبال برگشت به روال عادي خودش است. بنابراين ما بازي فوق‌العاده‌ سختي را در اهواز با آن‌ها خواهيم داشت. فولاد يکي از تيم‌هاي خوب ليگ است که هم بازيکنان توانمندي دارد و هم از ساختار تيمي مناسبي برخوردار است.

وي افزود: اما سپاهان در مسير کاري خودش حرکت طبيعي خواهد داشت و از اين بازي هم به دنبال کسب هر سه امتياز است . ما در چهار مسابقه آينده به هيچ عنوان اجازه لغزش نداريم. به همين خاطر در هر مسابقه بهترين بازيکنان را به زمين مي فرستم.

کرانچار در پاسخ به اين سوال که بازي با فولاد را سخت‌ترين مسابقه سپاهان از ميان چهار بازي آينده مي‌دانيد، گفت: همان طور که گفتم همه بازي‌هاي در ليگ برتر سخت است، به طور مثال در بازي‌هاي آينده ما يک داربي خانگي مقابل ذوب آهن داريم. به شايعاتي مبني بر اين که ممکن است ذوب آهن تيم همشهري سپاهان مقابل ما کوتاه بيايد يا نيايد، توجهي نداريم و به اين چيزها فکر نمي‌کنيم. همچنين با شاهين بوشهر هم بازي داريم که اين تيم هم براي ماندن در ليگ برتر تلاش مي‌کند و کيفيت بالايي هم دارد.

سرمربي سپاهان درباره وضعيت جسماني و روحي بازيکنانش پيش از بازي با فولاد خاطر نشان کرد: در تيم ما فعلا سزار به دليل سه اخطاره بودن محروم است، اما ساير بازيکنان در تيم حضور داشته و آمادگي جسماني بالايي هم دارند. همه ما با هم متحد شديم تا در چهار بازي آينده و تا آخرين روز بازي‌هاي ليگ با تمام وجود تلاش کنيم تا پيروز باشيم. اين اتحاد باعث شده تا کيفيت فوتبال سپاهان افزايش يابد.

کرانچار در پاسخ به اين سوال که آيا شما هم از سازمان ليگ برتر خواسته‌ايد تا بازي‌هاي باقي مانده‌تان همزمان با مسابقات ديگر مدعيان قهرماني ليگ برتر يعني استقلال و تراکتورسازي باشد، تصريح کرد: ما وارد اين مقوله‌ها نمي شويم. ما به دنبال اين هستيم که از نظر فني کارمان را به درستي انجام دهيم. ما بايد در بازي‌هاي آينده به گونه‌اي عمل کنيم و امتياز بگيريم که با اقتدار قهرمان شويم. قهرماني سپاهان اکنون دست خودمان و نتايج بازي‌هاي‌مان است. بنابراين بهتر است توجهي به اين مسايل نداشته باشيم. طبيعي است که معيارهاي بين‌المللي را براي مقررات بازي‌ها رعايت مي‌‌کنيم. هنوز هم معتقدم استقلال و تراکتورسازي از مدعيان قهرماني هستند. معمولا در تمام دنيا دو مسابقه پاياني ليگ همزمان است، اما اگر اينجا تعداد اين بازي‌ها به چهار مسابقه هم برسد ما مشکلي با آن نداريم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا از شرايط بازي در هواي اهواز به خاطر وجود گرد و غبار و ريزگردها اطلاعي داريد؟ گفت: تا جايي که مي‌دانيم اوضاع هوا در آنجا کمي بهتر شده است. براي قهرمان شدن گاهي اوقات بازيکنان بايد از روي استخوان‌هاي خودشان بگذرند و تلاش فوق‌العاده‌ داشته باشند. همه انسان‌هايي که در دنيا زندگي مي‌کنند، چه کساني که در اهواز هستند و چه کساني که در نيويورک همه شرايط فيزيولوژيکي نسبتا مشابهي دارند. وضعيت هواي اهواز براي هر دو تيم يکسان است و ما تلاش مي‌‌کنيم اگر مشکلي بود، از آن عبور کنيم.

کرانچار در پاسخ به اين سوال که آيا براي بستن تيم فصل آينده مذاکره‌اي با مسئولان باشگاه انجام داده ايد و ليستي از بازيکنان مدنظرتان تهيه کرده‌ايد؟ گفت: بهتر است در مقطع فعلي در اين باره صحبت نکنيم. مسايلي است که ما پيش خودمان نگه داشته‌ايم و در آينده مي‌توانيم بيشتر درباره اين موضوع صحبت کنيم.

وي در واکنش به اين که شکست سپاهان برابر تيم لخويا قطر را يک اتفاق براي اين تيم مي‌دانيد و آيا هدف فعلي‌تان در ليگ قهرمانان آسيا صعود به عنوان تيم اول گروه است گفت: نمي توانم بگويم شکستمان برابر لخويا فقط يک اتفاق بود. اگر سزار در موقعيت فوق‌العاده‌اي که به دست آورد توپ را گل کرده بود، اکنون ما برنده بازي بوديم. لخويا يکي از بهترين تيم‌هاي آسيا است که امکانات سخت‌افزاري خوبي هم داشت. در تيم آن‌ها فقط دو بازيکن قطري حضور داشتند و از تمام دنيا در اين تيم بازيکنان خوبي حضور دارند. مربي آن‌ها هم تاکيد داشت که سپاهان از تيم‌هاي بهترين آسيا است.

وي افزود: در فوتبال اين مسايل طبيعي است و چون فاصله‌ تيم‌ها نزديک مي‌شود، بايد از کوچک‌ترين فرصت‌ها استفاده و ضربه را وارد کرد. اگر اين کار را انجام ندهيم حريف ممکن است از موقعيتش بهتر استفاده کند. در حال حاضر مساله مهم براي ما صعود از گروه است و خيلي براي ما فرقي نمي‌کند که به عنوان تيم اول راهي مرحله بعد شويم يا تيم به عنوان دوم؛ هر چند اگر سر گروه باشيم در بازي پلي‌آف ميزبان خواهيم بود، اما ما روي تجربه بالاي بازيکنان سپاهان که شخصيت بزرگي دارند، حساب ويژه‌اي باز ‌کرده‌ايم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');